Takiej promocji nie by艂o! Rabaty do -40%

21 pomys艂贸w na prezentsprawd藕

Kompletujesz wyprawk臋? lista

Kontakt

Potrzebujesz pomocy??

Je艣li nie znalaz艂e艣 odpowiedzi na swoje pytania w naszym FAQ, prosimy o wys艂anie do nas wiadomo艣ci e-mail, wype艂niaj膮c poni偶szy formularz.

Noski Noski sp. z o.o.
Aleja Harcerska 3D lok. 3, 41-500 Chorz贸w. Sp贸艂ka zarejestrowana w rejestrze przedsi臋biorc贸w prowadzonym przez S膮d Rejonowy Katowice 鈥 Wsch贸d w Katowicach, VIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego, pod numerem 0000970821, NIP: 627-277-79-64, REGON: 522022440, BDO 00056801, kapita艂 zak艂adowy 11.500,00 z艂 wp艂acony w ca艂o艣ci.

FAQs

Zam贸wienia

Czy mog臋 wys艂a膰 zam贸wienie jako prezent?

Oczywi艣cie. Wystarczy w polu "Adres dostawy" wpisa膰 adres odbiorcy przesy艂ki.

Wewn膮trz paczki nigdy nie umieszczamy cen produkt贸w, a dokument zakupu zawsze przesy艂amy elektronicznie na email podany w zam贸wieniu. Opcjonalnie mo偶emy do艂膮czy膰 do paczki bilecik z 偶yczeniami - tre艣膰 nale偶y wpisa膰 w uwagach do zam贸wienia.

Z powodu wielkiej r贸偶norodno艣ci naszego asortymentu nie posiadamy us艂ugi pakowania na prezent - nasze paczki s膮 bardzo estetyczne, wype艂nione papierem pakowym i zabezpieczone 艂adn膮 papierow膮 ta艣m膮.

Czy mog臋 zapisa膰 produkty na p贸藕niej?

Tak, mo偶esz zapisa膰 produkty za pomoc膮 przycisku "Dodaj do listy zakup贸w". Przycisk znajdziesz na stronie ka偶dego produktu. Lista zakup贸w jest dost臋pna po klikni臋ciu ikony serduszka na g贸rze strony lub tutaj: Lista zakup贸w.

Z pozycji Listy zakup贸w mo偶esz 艂atwo doda膰 produkt do koszyka. Lista zapami臋tuje si臋 w przegl膮darce, ale by bezpiecznie zachowa膰 j膮 na p贸藕niej, nale偶y zalogowa膰 si臋 lub zarejestrowa膰 konto w sklepie. Podziel si臋 z rodzin膮 i znajomymi wysy艂aj膮c list臋 mailem lub udost臋pniaj膮c link.

Chc臋 zmieni膰 spos贸b p艂atno艣ci

Nie ma problemu! Skontaktuj si臋 z nami, aby聽wybra膰聽preferowany spos贸b p艂atno艣ci.

Czy istnieje mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego?

Tak! Istnieje mo偶liwo艣膰 odbioru osobistego z magazynu w Parku 艢l膮skim (Chorz贸w). Zam贸wienie b臋dzie gotowe do odbioru w czasie do 24 h. Odbi贸r jest mo偶liwy w dni robocze od 7.00 do 15.00.

Mam problem z zalogowaniem

Je艣li posiadasz konto w Noski Noski, ale nie potrafisz si臋 na nie zalogowa膰, skontaktuj si臋 z nami.聽Pomo偶emy ci w aktywacji konta.

Moje zam贸wienie nie dotar艂o

Je艣li czekasz na przesy艂k臋 d艂u偶ej ni偶聽dwa dni robocze - prosimy o kontakt. Najszybciej jak to mo偶liwe, ustalimy, co si臋 sta艂o.

Brak produktu w paczce

Na pocz膮tek prosimy o dok艂adne sprawdzenie zawarto艣ci paczki i papierowego wype艂nienia, w kt贸ry dla zabezpieczenia聽produkty s膮 owini臋te. Niewielkie i p艂askie produkty najcz臋艣ciej s膮 schowane w papierze. Zam贸wienia s膮聽zbierane聽i pakowane w 艣ci艣le kontrolowany spos贸b i wysy艂ane tylko z kompletem produkt贸w. W razie braku produktu聽prosimy o kontakt.

Zwroty i reklamacje

Jak dokona膰 zwrotu?

Je艣li chcesz zwr贸ci膰 zakupiony u nas produkt, wype艂nij聽elektroniczny formularz zwrotu聽do 30 dni od daty otrzymania zam贸wienia. W mailu聽zwrotnym聽otrzymasz instrukcj臋 wysy艂ki produktu. Produkty mo偶esz odes艂a膰 do聽14 dni od przes艂ania formularza.

Wi臋cej informacji znajdziesz w zak艂adce:聽Zwroty i reklamacje.

Jak z艂o偶y膰 reklamacj臋?

Aby聽z艂o偶y膰 reklamacje na zakupiony u nas produkt,聽skontaktuj si臋 z nami聽mailowo, przez Facebooka lub Instagram. Prze艣lij kr贸tki opis i opcjonalnie zdj臋cie lub film ilustruj膮cy wad臋 produktu. Skontaktujemy si臋 i niezw艂ocznie ustalimy dalsze kroki. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni, mo偶liwe rozwi膮zania to: zwrot pieni臋dzy, rabat, naprawa lub wymiana produktu. Odbi贸r kurierski produktu z reklamacji jest po naszej stronie.

Wi臋cej informacji znajdziesz w zak艂adce:聽Zwroty i reklamacje.