Kontakt

Potrzebujesz pomocy??

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w naszym FAQ, prosimy o wysłanie do nas wiadomości e-mail, wypełniając poniższy formularz.

Noski Noski sp. z o.o. w likwidacji
Aleja Harcerska 3D lok. 3, 41-500 Chorzów. Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000970821, NIP: 627-277-79-64, REGON: 522022440, BDO 00056801, kapitał zakładowy 11.500,00 zł wpłacony w całości.

FAQs

Zamówienia

Czy mogę wysłać zamówienie jako prezent?

Oczywiście. Wystarczy w polu "Adres dostawy" wpisać adres odbiorcy przesyłki.

Wewnątrz paczki nigdy nie umieszczamy cen produktów, a dokument zakupu zawsze przesyłamy elektronicznie na email podany w zamówieniu. Opcjonalnie możemy dołączyć do paczki bilecik z życzeniami - treść należy wpisać w uwagach do zamówienia.

Z powodu wielkiej różnorodności naszego asortymentu nie posiadamy usługi pakowania na prezent - nasze paczki są bardzo estetyczne, wypełnione papierem pakowym i zabezpieczone ładną papierową taśmą.

Czy mogę zapisać produkty na później?

Tak, możesz zapisać produkty za pomocą przycisku "Dodaj do listy zakupów". Przycisk znajdziesz na stronie każdego produktu. Lista zakupów jest dostępna po kliknięciu ikony serduszka na górze strony lub tutaj: Lista zakupów.

Z pozycji Listy zakupów możesz łatwo dodać produkt do koszyka. Lista zapamiętuje się w przeglądarce, ale by bezpiecznie zachować ją na później, należy zalogować się lub zarejestrować konto w sklepie. Podziel się z rodziną i znajomymi wysyłając listę mailem lub udostępniając link.

Chcę zmienić sposób płatności

Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami, aby wybrać preferowany sposób płatności.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak! Istnieje możliwość odbioru osobistego z magazynu w Parku Śląskim (Chorzów). Zamówienie będzie gotowe do odbioru w czasie do 24 h. Odbiór jest możliwy w dni robocze od 7.00 do 15.00.

Mam problem z zalogowaniem

Jeśli posiadasz konto w Noski Noski, ale nie potrafisz się na nie zalogować, skontaktuj się z nami. Pomożemy ci w aktywacji konta.

Moje zamówienie nie dotarło

Jeśli czekasz na przesyłkę dłużej niż dwa dni robocze - prosimy o kontakt. Najszybciej jak to możliwe, ustalimy, co się stało.

Brak produktu w paczce

Na początek prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki i papierowego wypełnienia, w który dla zabezpieczenia produkty są owinięte. Niewielkie i płaskie produkty najczęściej są schowane w papierze. Zamówienia są zbierane i pakowane w ściśle kontrolowany sposób i wysyłane tylko z kompletem produktów. W razie braku produktu prosimy o kontakt.

Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij elektroniczny formularz zwrotu do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W mailu zwrotnym otrzymasz instrukcję wysyłki produktu. Produkty możesz odesłać do 14 dni od przesłania formularza.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Zwroty i reklamacje.

Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamacje na zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami mailowo, przez Facebooka lub Instagram. Prześlij krótki opis i opcjonalnie zdjęcie lub film ilustrujący wadę produktu. Skontaktujemy się i niezwłocznie ustalimy dalsze kroki. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni, możliwe rozwiązania to: zwrot pieniędzy, rabat, naprawa lub wymiana produktu. Odbiór kurierski produktu z reklamacji jest po naszej stronie.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Zwroty i reklamacje.