Raty PayU

Jak to działa?

1. Dodaj produkty do koszykaiprzejdź do realizacji zamówienia

Wartość koszyka oraz koszty dostawy muszą się mieścić w przedziale od 300 zł do 50 000 zł

2. Wybierz Raty PayU jako formę płatności

W kroku dotyczącym płatności wybierz Raty PayU, aby rozpocząć proces otrzymania kredytu konsumenckiego

3. Wypełnij wniosek o Raty PayU

Wypełnij prosty wniosek o przyznanie rat

4. Ciesz się wymarzonym produktem!

Po akceptacji wniosku czekaj na informację od nas, kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe

Zobacz film

Najczęściej zadawane pytania:

Kiedy są dostępne Raty PayU?
Raty PayU są dostępne w wybranych e-sklepach, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 20 000 zł.

Jak działają Raty PayU?
Zapraszamy Cię do objerzenia krótkiej animacji (1 min 21 sek.)

Kto udziela kredytu konsumenckiego na zakupy?
Banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów, w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom celem dokonania umożliwienia dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych płatności (PayU Płacę Później). Aktualna lista Organizacji finansujących znajduje się tutaj.

Jaki jest koszt kredytu?
Umowa o Kredyt Standardowy lub o Kredyt 0% w ramach Raty PayU zawierana jest między kredytobiorcą a Organizacją finansującą, z którą PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów.
Przykłady reprezentatywne dotyczące poszczególnych wariantów produktu Raty PayU znajdują się na tutaj. Regulamin Kredytu 0% w ramach Raty PayU znajduje się tutaj.

Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.WyjątkiZgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS. Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami